Klachtenafhandeling
Het streven van HOUTvakman is een 100% tevredenheidsscore. Wij zullen uw klacht dan ook altijd serieus nemen en tevens snel en gericht actie ondernemen. Voor het indienen van een klacht dient u onderstaand klachtenformulier in te vullen en per e-mail te verzenden naar [email protected]. In het geval van een defect of schade, verzoeken wij u tevens om een digitale foto hiervan aan te leveren. Voeg deze afbeelding(en) toe aan de e-mail waarin u tevens het ingevulde klachtenformulier aanlevert.
Na ontvangst van een klachtenformulier neemt een medewerker van HOUTvakman.nl binnen 2 werkdagen contact met u op.
Contactgegevens:
HOUTvakman.nl
Bosserheide 13
5855 EA, Well
E-mail. [email protected]
T. +31 (0)85 303 2932
Klacht melden bij het Europees ODR platform.
We raden u aan om een eventuele klacht altijd eerst bij ons kenbaar te maken. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.